טעם באוכל - הטעם בחדר השינה!


טעם באוכל - הטעם בחדר השינה!

רוצים לגלות מה בני הזוג שלכם רוצים? תלכו למסעדה!

בימים שעברו, כאשר רצו להעסיק עובד – נתנו לו לאכול ארוחה טובה. אם הוא היה אוכל עם תאבון – זה היה סימן לכך שהוא גם יעבוד ללא עצלות.
ומה אומרות לנו ההעדפות של האדם במטבח, תוכלו לקרוא במאמר שלנו.

מתברר, שהדרך בה האדם אוכל, איזה מנות הוא מעדיף ואיך הוא מכין את האוכל – תוכל לקבוע לא רק את הביצועים שלו בעבודה. פסיכולוגים מצאו קשר בין ההרגלים הקולינריים של האדם לבין ההעדפות המיניות שלו במיטה. אם הכרתם לאחרונה בחור או בחורה צעירים, ואתם חושבים שהיחסים שלכם בקרוב יובילו לחדר השינה – תוכלו לברר מראש למה לצפות מיחסי המין עם בן הזוג הזה. פשוט תלכו איתו לבית קפה או מסעדה ותצפו.


הדרך בה בוחרים את המנה – היא הדרך בה בוחרים את "התענוגות"!

הדבר הראשון שאתם צריכים לשים לב - זו בחירה של המנות. ישנם אנשים שפותחים את התפריט ומחפשים מנה שהיא מוכרת להם. את המנה שהם אכלו כבר אינספור פעמים, אותה הם אוהבים. אדם כזה מצביע בביטחון במנות שבתפריט, ומזמין את המנה האהובה עליו.
אדם אחר, להיפך - מנסה למצוא בתפריט משהו שהוא מעולם לא ניסה.

תוכלו להיות בטוחים, שגם במיטה הם יתנהגו באותה הצורה. הראשון ינסה ליהנות מפעולות ותנוחות שכבר מוכרות לו, והשני יעדיף להתנסות, לחפש חוויות חדשות, לפנטז. איזה סוג אתם מעדיפים – כבר תלוי בהעדפות האישיות שלכם.


אוהבי המתוק זקוקים לעדינות ורכות, וחלק אוהבים את זה חם.

הגורם השני בחשיבותו – הוא ההעדפות הקולינריות. כפי שאתם יודעים, כל טעם, לא משנה כמה מסובך הוא יהיה - הוא רק שילוב של ארבעה טעמים: מתוק, מר, מלוח וחמוץ.

בדרך כלל, את המתוק אוהבים אנשים המעדיפים ליטופים ארוכים ועדינים ותנועות איטיות במיטה. סקס מהיר הוא לא בשבילם. הם חייבים ליהנות מהמראה של בני הזוג, מהריח שלהם, ממגע של עורם ונשימתם. אוהבי המתוק נשפכים במיטה כמו דבש בצלחת, בעודם מערבים את בני זוגם ברשת הדביקה של תשוקתם. משחק מקדים עבורם נמצא במקום הראשון. אבל המעשה עצמו - בשני. ושם כבר אל תצפו לפנטזיות וגיוון רב.

אם האדם מעדיף מאכלים מרים וחריפים – זה אומר שבתוכו בוערת תשוקה, שלא תוכלו לכבות מהפעם הראשונה. "פלפלים" כאלה מוכנים בכל עת, בכל מקום. הליטופים שלהם מועטים, אבל האנרגיה שלהם פורצת החוצה. אם תשוקה תשתלט על איש כזה במעלית – יהיה קשה מאוד לסרב לו.  סירוב או דחייה רק יחממו את התשוקה שלו. בלהט התשוקה, אנשים כאלה לא יכולים לראות את הרכבת מגיעה, אפילו אם הם נמצאים על המסילה.

אנשים שמעדיפים מאכלים מלוחים - קרובים לאלמנט האדמה. הם לרוב לא יראו מזג מיוחד באינטימיות, אבל הגישה שלהם למין היא רצינית ויסודית. התנוחות בדרך כלל לא מגוונות, אבל האיכות של הסקס תהיה מובטחת. בן זוג כזה בהכרח ידאג להנאה שלכם ויסכים למלא את כל הבקשות האינטימיות שלכם. עם אדם כזה, עדיף לקחת את היוזמה במיטה לידיכם.

אם בן הזוג שלכם מעדיף מאכלים חמוצים – היחסים האינטימיים שלכם לא יהיו מתוקים. האנשים האלה אוהבים לשלוט ומנסים לוודא שבני זוגם ימלאו את הדרישות שלהם. אבל לספק את הבקשות שלכם - אדם כזה או יסרב, או יעשה זאת עם חוסר שביעות רצון בולט, כאילו עושה לכם טובה. בנוסף, בן זוג כזה רגיש מאוד לפנים של חדר השינה, לריחות, צבעים, גוונים של המצעים... שלא לדבר על המראה החיצוני שלכם. אם הוא לא יאהב משהו – הוא יסרב לקיים יחסי מין.


בחיים, כמעט ואי אפשר לפגוש סוגים "טהורים" של אנשים. אין אנשים כאלה שאוכלים רק מתוק או רק מלוח. לכן, התנהגותם של בני הזוג במיטה תהיה מעורבת. אבל אם תדעו מה ההעדפות הקולינריות שלהם – זה יקל עליכם ברצונכם לרצות אותם במיטה ולקבל בעצמכם את ההנאה המרבית.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> טעם באוכל - הטעם בחדר השינה!